پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن

پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن، یک تصفیه خانه از پیش مهندسی شده و پیش ساخته می باشد که می توان آن را برای تصفیه 5 تا 1000 متر معکب فاضلاب در روز طراحی نمود. در این سیستم، تکنولوژی پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) به کار رفته که با وجود استفاده از اجزای داخلی پلاستیکی، دوام و ماندگاری بیشتر و همچنین امکان نصب و راه اندازی بسیار سریع را به وجود آورده است. مهمترین مزیت این سیستم طراحی ساده، هزینه کم بهره برداری و نگه داری می باشد. دیگر مزایای این سیستم نسبت به سایر پکیج های معمول تصفیه فاضلاب به طور کامل و واضح در ادامه ذکر شده است:

نیاز به تعمیرات کمتر:

پکیج پلی اتیلن مدفون تصفیه فاضلاب، از اجزای داخلی پلاستیکی با دوام تشکیل شده است. این سیستم در مقایسه با پکیج فلزی تصفیه فاضلاب و تصفیه خانه های بتنی، بسیار سبک تر، مقاوم تر، دارای طول عمر بیشتر، و بهره برداری بسیار آسان تر برای اپراتور می باشد.

برخلاف پکیج های فلزی، پلی اتیلن با چگالی بالا و همچنین اجزای داخلی پلاستیکی آن زنگ نمی زند و باعث جلوگیری از خراب شدن پکیج تصفیه فاضلاب می شود که این مسئله یکی از مشکلات رایج و گسترده در صنعت تصفیه فاضلاب می باشد.

فاضلاب به تولید گازهای خورنده شناخته می شود که منجر به ایجاد هزینه مجدد برای تعویض قطعات و اجزای فلزی می شود، اما این مشکل در این نوع پکیج پلی اتیلن مدفون تصفیه فاضلاب برطرف شده و در نتیجه آن، هزینه نگه داری و تعمیرات را به مراتب کاهش می دهد.

اپراتورهای تصفیه خانه که عموماً از پکیج های فلزی شکایت دارند همگی این اعتقاد را دارند که بهره برداری و نگهداری پکیج های پلی اتیلن بسیار راحت تر می باشد.

  • شستشوی راحت سیستم:

نگه داری این سیستم به دلیل شکل لوله ای و دیواره های کناری شیبدار بسیار راحت می باشد.

تمیز کردن این سیستم شامل استفاده از یک شلنگ آب برای شستن مواد جامد (مانند شن و ماسه) و یک کامیون لجن کش به منظور پمپ کردن این مواد می باشد.

همچنین به دلیل پیکربندی لوله ای شکل هیچ ناحیه مرده ای یا ناحیه مشکل سازی برای جمع آوری لجن وجود ندارد.

اختلاط کامل فاضلاب:

در این سیستم به علت محیط دایره ای شکل، اختلاط توسط دیفیوزرها به خوبی انجام می شود

و امکان ماند فاضلاب در هیچ نقطه ای در حوض هوادهی وجود ندارد.

از اینرو اپراتورها می توانند اطمینان کامل داشته باشند که اکسیژن کافی به میکروارگانیسم خواهد رسید و راندمان تصفیه بالاتر خواهد رفت.

انرژی مصرفی کمتر:

به دلیل قرار گرفتن پکیج تصفیه فاضلاب در زیر سطح زمین، نسبت به سایر پکیج های تصفیه که روی سطح زمین قرار می گیرند،

هوای تأمین شده توسط بلوئرها نیاز به فشار کمتری دارد و از این رو مصرف انرژی به مراتب کمتر خواهد بود.

طول عمر بیشتر تصفیه خانه:

پلی اتیلن با دانسیته بالا (HDPE) دارای مقاومت بالایی در برابر گرما، خوردگی، زنگ زدگی، فشار و همچنین مواد شیمیایی نسبت به سایر مواد می باشد. از این رو پکیج پلی اتیلن مدفون تصفیه فاضلاب طول عمری چند برابری نسبت به سایر پکیج های تصفیه دارا می باشد.

محصولات مرتبط

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی-انسانی

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

hydrocyclone هیدروسیکلون زلال سازی حذف شن از آب هیدرو سایکلون هیدروسیکلون زلال سازی حذف شن از آب هیدرو سایکلون هیدروسیکلون زلال سازی حذف شن از آب هیدرو سایکلون هیدروسیکلون زلال سازی حذف شن از آب هیدرو سایکلون هیدروسیکلون زلال سازی حذف شن از آب هیدرو سایکلون هیدروسیکلون زلال سازی حذف شن از آب هیدرو سایکلون هیدروسیکلون زلال سازی حذف شن از آب هیدرو سایکلون

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Hydrocyclone

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *