سوپاپ های فشار کامل

هیدروسیکلون

شیرهای چک که برای جلوگیری از جریان برگشتی رسانه به جریان طراحی شده‌اند، شیرهای دو پورت هستند که فقط اجازه می‌دهند رسانه در یک جهت جریان یابد. شیرهای چک با تکیه بر اختلاف فشار برای عملکرد، نقش مهمی در واحدهای فیلتراسیون، لوازم خانگی و خطوط فاضلاب از جمله کاربردهای دیگر دارند.

با بیش از 20 سال تجربه در تولید شیرهای بازرسی برای بازار جهانی، خط کاملی از شیرهای چک را به شما ارائه می دهد که با نیازهای خاص مخاطبان شما مطابقت دارد. از مشاوره گرفته تا خدمات پس از فروش، می توانید به تیم ما برای ارائه کمک های تخصصی و خدمات با کیفیت در هر مرحله تکیه کنید.

شیرهای چک

مشخصات محصول

گواهینامه

شیرهای چک

سوپاپ برگشت نوسان

سوپاپ های چک کن

چک سوپاپ های سفارشی شده، آب بندی سریع و محکم را با دیسک های گرانشی یا فنری تضمین می کنند.

شیر چک بالابر

شیرهای چک را بالا ببرید

سوپاپ‌های چک بالابر که با یک دیسک هدایت‌شونده بالا می‌رود تا رسانه‌ها را آزاد کنند، تحمل فشار ترک خوردگی بالایی برای عملکرد طولانی‌مدت دارند.

شیر چک دو صفحه ای

شیرهای چک دو صفحه ای

بادوام و مقرون به صرفه، شیرهای چک دو صفحه ای ما به دلیل مکانیسم بسته شدن با فنر، به طور موثری از چکش آب جلوگیری می کنند.

سوپاپ بدون ضربه

شیرهای چک غیر اسلم

افزایش فشار غیرضروری را با دریچه‌های بازرسی قابل اعتماد ما که به آرامی بدون ضربه زدن بسته می‌شوند و جریان رسانه را کنترل می‌کنند، کاهش دهید.

شیر چک دیسک کج

شیرهای چک دیسک کج

ارائه آب بندی ایمن و بسته شدن در برابر قطره، طیف وسیعی از شیرهای چک دیسکی کج کننده با ویژگی بسته شدن سریع برای جلوگیری از برگشت جریان است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Hydrocyclone