راهنمای پمپ دیافراگمی 12 VDC DELAVAN PowerFlo

هیدروسیکلون

محتویات پمپ دیافراگمی 12 VDC DELAVAN PowerFlo

1 پمپ دیافراگمی 12 VDC PowerFlo دلوان
2 ویژگی

2.1 درایو
3 فرم درخواست
4 مدل بای پس
5 توصیه نصب
6 اقدامات احتیاطی در نصب و راه اندازی

6.1 نصب و راه اندازی
7 راهنمای رفع اشکال
8 پمپ دیافراگمی سری 5800/5900
9 کلید شماره گیری برای سنسور فشار
10 گارانتی استاندارد
11 اسناد/منابع
12 نشریه مشابه

دلوان

پمپ دیافراگمی 12 VDC PowerFlo دلوان

پمپ دیافراگمی 12 VDC PowerFlo دلوان

خواص

موتور

نوع: 12 ولت DC، آهنربا دائم، کاملا محصور،
سرنخ های بدون جریان: 16 AWG، 6
چرخه کاری طولانی:
دمای متناوب: موتور مجهز به حفاظت حرارتی نیست. برای ایمنی کاربر، عملکرد بهینه و حداکثر عمر موتور، دمای سطح موتور نباید از 180 درجه فارنهایت (82 درجه سانتیگراد) تجاوز کند.

وزن:

5830/5930 و 5836/5936: 6.5 پوند (2.9 کیلوگرم)
5840/5940 و 5850/5950: 6 پوند (2.7 کیلوگرم)

نوع پمپ

: پمپ های دیافراگمی با جابجایی مثبت 5 محفظه، خود پراینگ، قابلیت تخلیه، تنظیم تقاضا یا فراتر از
دمای سیال: حداکثر 140 درجه فارنهایت (60 درجه سانتیگراد).
قابلیت پرایمینگ: 14 فوت (4 متر)
5800/5900 حداکثر فشار: 60 psi (4 بار)

پورت های ورودی/خروجی:

5800: 1/2 اینچ FNPT
5900: اتصال سریع (به نمودار انتخاب مناسب مراجعه کنید)

مصالح ساختمانی:

محفظه 5800/5900: دیافراگم پلی پروپیلن پر شده با شیشه:

سوپاپ های سانتوپرن:

بست های ویتون: فولاد ضد زنگ
بدنه موتور: فولاد رنگ شده

اتصالات درگاه ورودی/خروجی نایلون با اتصال سریع (حداقل 1/2 اینچ HB برای استفاده در ورودی توصیه می شود)

itams

نصب نازل

فرم های درخواست

مدل شیطانیپیوست سریع

مدل های دور زدن

مدل بای پسپیوست سریع 2

توصیه های نصب پمپ دیافراگمی 12 VDC DELAVAN PowerFlo

 

نصب:

محل بهینه پمپ خود را انتخاب کنید.

  1. پمپ باید در مکانی خشک و دور از هرگونه منبع حرارتی نصب شود. در صورت استفاده از کانتینر، دستورالعمل های خاصی برای خنک کردن موتور ممکن است ضروری باشد. با سازنده مشورت کنید.
  2. در حین کار، پمپ را در معرض دماهای بسیار بالا یا پایین (انجماد) قرار ندهید. (محدوده دمای محیط عملیاتی 32 درجه فارنهایت تا 115 درجه فارنهایت است).
  3. پمپ را می توان به صورت افقی با درگاه خروجی در سمت راست به عنوان نمای انتهای پمپ یا با پمپ بالای براکت یا به صورت عمودی با پمپ در بالا یا پایین موتور نصب کرد.

لوله کشی:

  1. از شلنگ مکش در ورودی پمپ استفاده کنید. توصیه می کنیم از لوله های انعطاف پذیر با درجه فشار مناسب استفاده کنید. (حداقل شناسه 1/2 اینچی)
  2. پمپ تنها در صورتی روشن می شود که تمام فشار از درگاه خروجی برداشته شود.
  3. توصیه می شود آب تصفیه شده را پمپ کنید یا یک فیلتر رسوبی (50 مش) در قسمت ورودی نصب کنید تا زباله های خارجی از سیستم خارج نشوند. اگر یک شیر چک در لوله کشی نصب شده باشد، فشار شکست نباید بیشتر از 2 PSI (0.14 بار) باشد.
  4. از خمیدگی های تیز که ممکن است لوله ها را پر کرده و جریان را محدود کند، خودداری کنید. در صورت لزوم از اتصالات آرنجی 90 درجه استفاده کنید.
  5. پمپ باید همیشه قبل از هر قطعه ای که می تواند ذرات را وارد آب کند نصب شود. بنابراین از ورود آنها به محفظه پمپ و احتمالاً ایجاد انسداد جلوگیری می کند.

برقی:

1. پمپ های سری 5800/5900 برای عملکرد متناوب طراحی شده اند. اطمینان حاصل کنید که دوره های “خاموش” کافی است. برای اطلاعات خاص و معیارهای طراحی با سازنده مشورت کنید.
2. اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه مورد استفاده برای برنامه مناسب است.
3. مشخصات پمپ و موتور به دینام شارژ شده باتری (13.7 ولت DC) بستگی دارد.
4. از باتری کافی استفاده کنید. باتری های کوچک ATV و تراکتور چمنی ممکن است عملکرد پمپ را به دلیل برچسب و آمپر پایین تحت تاثیر قرار دهند.

اقدامات احتیاطی نصب و راه اندازی پمپ دیافراگمی 12 VDC DELAVAN PowerFlo

  1. پمپ مجهز به یک کلید سنجش فشار است که حداکثر فشار کاری را کنترل می کند. (فقط رشته سفارش)
  2. علاوه بر این، هرگز پمپ را تحت فشار بیش از 125 psi (8.5 بار) قرار ندهید.
  3. تا زمانی که فشار آب ورودی وجود دارد، پمپ حتی در صورت خاموش بودن موتور، جریان آب را متوقف نخواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که سیستم دارای ابزار مثبت قطع منبع آب است.
  4. پمپ را در محیط های انفجاری کار نکنید. خم شدن از برس های موتور، سوئیچینگ یا گرمای بیش از حد ناشی از یک موتور با میل لنگ نامناسب می تواند باعث انفجار شود.
  5. موتور پمپ را نزدیک پلاستیک یا مواد قابل احتراق با دمای پایین قرار ندهید. دمای سطح موتور ممکن است از 250 درجه فارنهایت (120 درجه سانتیگراد) تجاوز کند.
  6. از تزریق بنزین یا سایر مایعات قابل اشتعال خودداری کنید. مواد سر پمپ فقط برای استفاده با آب طراحی شده اند. با فرآورده های نفتی استفاده نکنید.
  7. سازگاری سیال را فرض نکنید. اگر سیال به خوبی با الاستومری پمپ ها سازگار نباشد، ممکن است نشتی رخ دهد.
  8. برای جلوگیری از برق گرفتگی، قبل از هر کاری برق را قطع کنید. در صورت خرابی پمپ، محفظه موتور و/یا مایع پمپ ممکن است برچسب بزرگی را به قطعاتی که معمولاً ایمن هستند حمل کنند. بنابراین، همیشه خطر برق گرفتگی را هنگام کار با تجهیزات الکتریکی و دست زدن به آن در نظر داشته باشید. اگر مطمئن نیستید، با یک برقکار مشورت کنید. سیم کشی برق فقط باید توسط یک برقکار واجد شرایط مطابق با کدهای برق دولتی و محلی انجام شود.
نصب و راه اندازی  پمپ دیافراگمی 12 VDC DELAVAN PowerFlo
  1. منبع آب را قطع کنید
  2. لوله انعطاف پذیر را به اندازه کافی برش دهید تا از هر گونه فشار روی لوله جلوگیری شود زیرا به پمپ متصل می شود یا به هر وسیله جانبی متصل می شود.
  3. لوله را داخل درگاه های پمپ قرار دهید. اگر اتصالات از نوع John Guest هستند، مطمئن شوید که لوله را از نقطه مقاومت عبور کرده تا زمانی که در مقابل دریچه خروجی پایین بیاید. اگر از اتصالات فشاری با مهره‌های رزوه‌دار استفاده می‌شود، لوله را تا جایی وارد کنید که در ته درگاه قرار گیرد و مهره فشاری را با دست ببندید تا اتصال محکم شود. سپس از یک آچار برای سفت کردن مهره 1/2 دور در جهت عقربه های ساعت استفاده کنید یا دستورالعمل های سفت کردن آچار ارائه شده توسط سازنده اتصالات را دنبال کنید.
  4. پمپ اکنون آماده کار است. منبع آب را روشن کنید تا آب وارد پمپ شود.
  5. اگر منبع تغذیه ترانسفورماتور است، ترانسفورماتور مناسب/مورد تایید را به پریز وصل کنید و پمپ را به ترانسفورماتور وصل کنید. اگر منبع تغذیه ترانسفورماتور ندارد، پمپ را به منبع تغذیه مناسب وصل کنید. شیر تخلیه یا توزیع را باز کنید. اجازه دهید آب به گردش درآید و هوای محبوس شده را پاک کنید.
  6. اکنون پمپ شروع به ایجاد فشار می کند. فشار عملیاتی با سرعت جریان، شیر فلاش، فشار آب تغذیه و اندازه برچسب خط متفاوت خواهد بود. نشتی مناسب را بررسی کنید.
  7. در صورت استفاده از اتصالات فشرده سازی مهره ای، به نشتی پس از تقریباً 15 دقیقه کارکرد پمپ توجه کنید. علاوه بر این، مهره های تراکم را در حدود 1/8 تا 1/4 به تمام اتصالات سیستم سفت کنید. 15 دقیقه صبر کنید و بررسی نشت را تکرار کنید. توجه: نیازی به تنظیمات بیشتر نیست، اگرچه ممکن است چندین روز طول بکشد تا هوا کاملاً پاک شود و سیستم پایدار باشد.
  8. سوئیچ فشار را تنظیم کنید. اگر تنظیم سوئیچ فشار با استفاده و زمان به مقدار نامناسب تغییر کند، ممکن است برای عملکرد بهینه تنظیم شود. مهره ها را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا تنظیم فشار OFF را افزایش دهید و برای کاهش آن در خلاف جهت عقربه های ساعت. پیچ نباید بیش از نیم دور بدون مشورت با سازنده تنظیم شود. تنظیم بیش از حد سوئیچ فشار ممکن است باعث کاهش فشار سیستم و روشن/خاموش شدن سریع لنگ و کاهش عمر پمپ و موتور شود. ممکن است آسیب وارد شود. تنظیم نادرست فشار سوئیچ شامل گارانتی نمی شود.

راهنمای تصحیح خطا پمپ دیافراگمی 12 VDC DELAVAN PowerFlo

  1. پمپ روشن نمی شود
    بررسی کنید:

    • برچسب های صدا (+/- 10%) و اتصالات الکتریکی را درست کنید
    • فیوز یا قطع کننده
    • هنگام روشن کردن کلید فشار و ولتاژ صحیح را روشن کنید
    • یکسو کننده یا موتور برای مدار باز یا زمین
    • مجموعه موتور قفل شده
  2. پمپ پر نمی شود (بدون خلاء با موتور روشن)
    بررسی کنید:

    • زباله در یک صافی
    • محدودیت ها (پیچیدگی) در لوله های ورودی/خروجی
    • آشغال یا تورم دریچه های ورودی/خروجی
  3. پمپ خاموش نمی شود
    بررسی کنید:

    • هوا در خط خروجی یا سر پمپ محبوس می شود
    • تگ پوشه را برای پمپ کردن درست کنید
    • زباله در دریچه های ورودی/خروجی پمپ
    • شل شدن مجموعه موتور یا پیچ های سر پمپ
    • عملکرد / تنظیمات سوئیچ فشار
  4. نشتی از سر پمپ یا سوئیچ
    بررسی کنید:

    • پیچ ها را هنگام تعویض شل کنید
    • سوئیچ دیافراگم پاره شده یا گیر کرده است
    • سوراخ شدن دیافراگم در صورت وجود مایع

سرویس پمپ دیافراگمی 12 VDC DELAVAN PowerFlo

• هر سال: سیستم را در برابر پارامترهای عملیاتی بررسی کنید
• هر 2-3 سال: توصیه می کنیم دیافراگم را تعویض کنید و پارامترهای عملکرد را بررسی کنید.

پمپ های دیافراگمی سری 5800/5900

قطعات نمودار

بخش های نمودار 02

کلید شماره گیری سنسور فشار

سنسور فشار

پمپ سری PowerFLO توسط سوئیچ تقاضای سنجش فشار داخلی کنترل می شود. هنگامی که یک شیر یا شیر در زیر جریان پمپ باز می شود، فشار خط کاهش می یابد بنابراین پمپ به طور خودکار راه اندازی می شود. برعکس، هنگامی که شیر بسته می شود، فشار خط افزایش می یابد و باعث می شود پمپ به طور خودکار خاموش شود. سوئیچ فشار در پاسخ به فشار خروجی پمپ با فشار از پیش تعیین شده و از پیش تعیین شده عمل می کند. برچسب پمپ فشارهای قطع از پیش تعیین شده را نشان می دهد. فشار OFF معمولاً در کارخانه به طور دقیق تنظیم می شود و فشار کاری در محدوده مجاز زیر این مقدار است. در پاسخ به مشخصات سیستمی که پمپ در آن نصب شده است، انعطاف پذیری و طول لوله و شیر یا شیرها و مدت زمان باز شدن آنها. این تنظیمات فشار ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، تغییرات در تنظیم فشار با استفاده یا در طول زمان قابل انتظار است.

استاندارد گارانتی

دلاوان پمپ های سری PowerFLO را برای مدت دو سال از تاریخ خرید گارانتی می کند.
تمام محصولات فروخته شده توسط دلاوان فقط برای فروش مجدد یا استفاده در تجارت خریدار یا OEM، در برابر نقص در طرز کار یا مواد تحت استفاده، نگهداری و سرویس معمولی (به استثنای استفاده اجاره ای) به خریداران دلاوان ضمانت می شود.
تعهد انحصاری و انحصاری دلاوان تحت این ضمانت نامه یا هر ضمانت ضمنی، تعویض یا تعمیر بدون هزینه محصولی است که دلاوان تشخیص دهد پس از بازگرداندن محصول به کارخانه دلاوان، هزینه ارسال از پیش پرداخت شده است. .
دلاوان به هیچ وجه مسئولیتی در قبال خسارات غیرمستقیم یا تبعی، جراحت یا ضرر تجاری ناشی از هرگونه استفاده یا ناتوانی در استفاده از محصول دلوان در قبال هیچ شخصی نخواهد داشت. دلاوان صراحتاً از هرگونه ضمانت دیگر، صریح یا ضمنی، از جمله هرگونه ضمانت تجاری بودن یا مناسب بودن برای یک هدف خاص، یا ناشی از هر مسیر معامله، استفاده سفارشی یا تجاری، خودداری می کند.
هیچ شخصی، از جمله هیچ فروشنده یا نماینده دلاوان، نباید از طرف دلاوان هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتنامه ای را علاوه بر یا برخلاف این شرایط ارائه دهد. خریدارانی که این شرایط برای آنها اعمال می شود موافقت می کنند که دلاوان را از ادعاهای مشتریان خود که فراتر از تعهدات دلاوان است که به صراحت در اینجا ذکر شده است، رها کنند.

*دستورالعمل‌های مهم ایمنی بازگشت:

هنگام بازگرداندن پمپ خود برای گارانتی یا تعمیر، همیشه باید موارد زیر را انجام دهید:

  1. بقایای مواد شیمیایی را از پمپ بشویید (بهتر است این کار را در مزرعه انجام دهید).
  2. یک پمپ را با یک نوع ماده شیمیایی اسپری شده برچسب بزنید.
  3. شرح کامل مشکل عملکرد مانند نحوه استفاده از پمپ، علائم خرابی و غیره را درج کنید. از آنجایی که پمپ ها می توانند حاوی مواد شیمیایی سمی باشند، این مراحل برای محافظت از همه افرادی که محموله های برگشتی را حمل می کنند و برای کمک به تعیین علت ضروری است. سقوط.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Hydrocyclone